Regulamin

 

Korzystanie z serwisu sklepu www.mostydoprzyszlosci.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu i zasad zawartych w Polityce Prywatności firmy Lumnicorp – producenta gry “Mosty do przyszłości”

Operatorem Serwisu www.mostydoprzyszlosci.pl jest firma
LUMNICORP – Bruno Gach
Ul. Role 199,
34-200 Sucha Beskidzka.
NIP: 552-17-26-015
REGON: 385192001
www.grydlawas.pl

Serwis www.mostydoprzyszlosci.pl jest serwisem prezentującym Profilaktyczną grę planszową “Mosty do przyszłości” za pośrednictwem którego można przesłać zamówienie na grę. Zakup i płatność odbywa się na zasadach określonych poniżej.

I. Zasady zamawiania

  1. Zamówienia można składać przez  formularz zamówienia na stronie: www.mostydoprzyszlosci.pl oraz e-mail: zamowienia@mostydoprzyszlosci.pl, telefonicznie pod nr.: +48 664997945
  2. Zamówienia przez internet można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. 
  3. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 16.00, w soboty oraz w niedziele i święta, rozpatrywane są kolejnego dnia roboczego. 
  4. Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego, adresu oraz e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
  5. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 5 dni nie będą realizowane. 
  6. www.mostydoprzyszlosci.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości. 
  7. W przypadku ewentualnej zmiany cen produktów, www.mostydoprzyszlosci.pl niezwłocznie zobowiązuje się do poinformowania o tym klienta. W razie braku akceptacji nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane. 
  8. www.mostydoprzyszlosci.pl zastrzega sobie prawo do wstrzymania dostaw w przypadku wyczerpania nakładu oraz przedłużenia terminu dostawy w przypadku dużej ilości zamówień jednocześnie 
  9. Ceny towarów znajdujących się w sklepie www.mostydoprzyszlosci.pl wyrażone są w złotych polskich jako ceny brutto 
  10. Firma Lumnicorp właściciel serwisu: www.mostydoprzyszlosci.pl wystawia faktury VAT. 

II Wysyłka i zapłata 

  1. Zamówione towary są dostarczane do klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DPD. Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany przy zamówieniu. 
  2. Termin dostawy zamówionych towarów w zależności od ilości bieżących zamówień  wynosi od 3 do 21 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia, o ile podczas potwierdzenia zamówienia nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy pomiędzy www.mostydoprzyszlosci.pl a Kupującym. 
  3. Kupujący pokrywa koszty wysyłki. 
  4. Zakup i formy płatności.  Do Kupujących reprezentujących instytucje publiczne – jednostki budżetowe (samorządowe szkoły, przedszkole, jednostki samorządu terytorialnego, publiczne instytucje kultury) towar wysyłany jest bez konieczności przedpłaty. Płatność odbywa się przelewem (standardowy termin: 14 dni) po otrzymaniu towaru wraz z fakturą VAT. Inni Kupujący dokonują przedpłaty na konto Sprzedającego – Lumnicorp przed wysyłką zamówionego towaru. W tym celu wysyłamy do Kupującego dokument Pro forma.
  5. O wysyłce towaru Kupujący informowany jest  w odrębnej wiadomości
  6. Po otrzymaniu towaru klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. 
  7. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. 

III. Zwrot towaru i reklamacje 

  1. Klient, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od zawarcia umowy.Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu bez śladów użytkowania wraz z dowodem zakupu, instrukcją i gwarancją. (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.). 
  2. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z firmą Lumnicorp (biuro@grydlawas.pl). Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu:
    a. osobiście do siedziby firmy wraz z dowodem zakupu lub
    b. wysłanie produktu na swój koszt do firmy Lumnicorp wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu. 
  3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego. 
  4. Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy Lumnicorp nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia. 

IV. Dodatkowe materiały: 

  1. Ustawa z dnia 2 marca 2000r o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. 
  2. Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.
  3. Kodeks Cywilny. 
  4. Wszelkie późniejsze zmiany obowiązujących ustaw.